Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΟΤ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΥΑΘ-ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΜΕΣΩ ΜΕΙΛ

Λοιπόν, υποτίθεται πως πλέον άπαξ και κάνεις την αίτηση για ΚΟΤ στην σελίδα της ΗΔΙΚΑ, αυτομάτως δικαιούσαι και κοινωνικο τιμολόγιο στο νερό δίχως να χρειαστεί να μεταβείς σε κατάστημα. Έλα όμως που και πάλι έπεσα στην περίπτωση! Γιατί; Επειδή οι λογαριασμοί είναι στο δικό μου όνομα ενώ το ΚΕΑ είναι στο όνομα του συζύγου μου, και παρά το γεγονός πως από τον λογαριασμό του ρεύματος δεν μας έβγαλαν εκτός ΚΟΤ,  από τον λογαριασμό της ΕΥΑΘ δεν μπόρεσαν να διασταυρώσουν στοιχεία! (ότι να ναι δηλαδή). Εν πάση περιπτώσει, επειδή σε τηλέφωνα δεν απαντούσαν, αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου μέσω μέιλ, πριν χρειαστεί να κατέβω κέντρο. Μέσω της ειδικής πλατφόρμας που υπάρχει στην σελίδα τους, έστειλα μέιλ με τα στοιχεία μου και το πρόβλημά μου. Και ναι, σε λιγότερο από 10 ημέρες μου απάντησαν, και το διευθετήσαμε το θέμα ηλεκτρονικά. Μου  ζήτησαν την εγκριτική απόφαση για το ΚΕΑ και τους 2 τελευταίους λογαριασμούς ρεύματος. Συμπληρωματικά εγώ έστειλα και το τελευταίο εκκαθαριστικό για να αποδείξω την σχέση με τον σύζυγο. Διορθώθηκε το σφάλμα, και μου μείωσαν και τον τελευταίο λογαριασμό, αφού αποδείχτηκε πως ήμουν και εξακολουθώ να είμαι ωφελούμενη ΚΟΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!