Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

τί κανούργιο είναι αυτό με την βεβαίωση φοίτησης για ανήλικα τέκνα και ποιούς αφορά;

Τώρα τελευταία πέτυχα στα ΚΕΠ στα δικαιολογητικά που αφορούν το ΚΕΑ να ζητάνε και βεβαίωση φοίτησης για τα ανήλικα τέκνα. Ναι , οκ, διευκρινίστε όμως ρε παιδιά, πως το σύστημα ζητάει την βεβαίωση για ανήλικα τέκνα τα οποία βρίσκονται σε ηλικία ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , δλδ από νηπιαγωγείο και άνω. Όχι που πάω εγώ σαν την τρελή στον παιδικό σταθμό και ζητάω βεβαίωση φοίτησης....ήμαρτον! Ρώτησα την υπάλληλο και μου είπε πως το σύστημα σε μένα δεν ζητάει βεβαίωση, οπότε αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πως αφορά μόνο την υποχρεωτική εκπαίδευση. Μην αγχώνεστε και ψάχνεστε αδίκως. Εγώ αν έκανα τώρα πρώτη φορά αίτηση, κάλου κάκου θα είχα μαζί μου ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!