Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

φορολογική δήλωση με... επιφύλαξη! και μετά, τί?

Λοιπόν..... και φυσικά λόγω κεκτημένης ταχύτητας ως συνήθως, εκεί που ήμουν έτοιμη να υποβάλλω οριστικά την φορολογική μας δήλωση, τί στο καλό έπαθα και πήγα και έκανα κλικ στο κουμπάκι που λέει "δήλωση με επιφύλαξη" ! Αμάν, και τώρα τί κάνουμε που δεν εκκαθαρίστηκε άμεσα....ωχωχωχ...και  έχω εταα για εσπα και μου χρειάζεται το εκκαθαριστικό, και να που μου ρθε και το μνμα για ΚΕΑ (πάλι εκκαθαριστικό χρειάζομαι). Το κουμπάκι πανικου ενεργοποιείται στο κεφαλάκι μου μετά το πρώτο μούδιασμα....
Λοιπόν, εάν η δήλωση δεν είναι στο όνομά σας αλλά στου συζύγου, πριν πάτε στην εφορία με την εκτυπωμένη δήλωσή σας θα κάνει ο σύζυγος μια υπεύθυνη δήλωση με το κείμενο που σας παραθέτω παρακάτω και θα πάει σε ΚΕΠ για γνήσιο υπογραφής

……. δηλώνω υπεύθυνα ότι εκ παραδρομής υπεβλήθη με επιφύλαξη η φορολογική δήλωση του έτους 201.. και επιθυμώ την εκκαθάρισή της ως έχει.

Την ίδια υπεύθυνη δήλωση θα κάνετε κι εσείς ως σύζυγοι την οποία μπορείτε να υπογράψετε μπροστά στην υπάλληλο.

Αυτό ήταν όλο! (Εννοείται αν και εφ'όσον όντως την υποβάλλατε με επιφύλαξη και δεν έχετε κάτι περίεργο.....)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!