Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Επανασύνδεση νερού - μεταβίβαση δικαιωμάτων υδροληψίας

Εδώ αναφέρομαι σε επανασύνδεση νερού ή μεταβίβαση λογαριασμού χωρίς να υπάρχουν οφειλές ή διακοπή λόγω οφειλών.
Δικαιολογητικά για μεταβίβαση δικαιωμάτων υδροληψίας λόγω αγοράς ακινήτου, μίσθωσης ακινήτου, ή γονικής παροχής.
  1. συμβόλαιο αγοράς ή γονικής παροχής ή μισθωτήριο από το taxisnet
  2. φωτοτυπία ταυτότητος
  3. έγγραφο ΑΦΜ και ΔΟΥ (το εκκαθαριστικό μας κάνει)
  4. τελευταία εξοφλημένη απόδειξη νερού
  5. φωτογραφία του υδρομέτρου να φαίνονται τα κυβικά νερού(εμένα πάντως δεν μου ζητήθηκε αυτό και η δική μου περίπτωση αφορούσε γονική παροχή μετά θάνατον γονέα.
  6. στη δική μου περίπτωση μαζί με το συμβόλαιο όπου φαινόμουν εγώ ψιλή κυριότητα και η μητέρα μου επικαρπώτρια, χρειάστηκε και η ληξιαρχική πράξη θανάτου.
  7. Το ποσό της εγγύησης χρεώνεται στον πρώτο λογαριασμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!