Όταν πρωτοξεκίνησε η όλη ιστορία με τα εκπτωτικά κουπόνια απο το ίντερνετ, όντως υπήρχαν κάποιες προσφορές οι οποίες άξιζαν, όμως δυστυχώς επειδή πολλοί είδαν πως αυτή η νέα μόδα κερδίζει έδαφος, ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια πάμπολλες εταιρείες οι οποίες ολοένα και αυξάνουν τις προσφορές, σε όλους τους κλάδους πλέον και χωρίς να υπάρχει έλεγχος για το κατά πόσο τηρείται η υπηρεσία που αγοράζει ο πελάτης σε προσφορά, αν έχει άδεια για την υπηρεσία που προσφέρει και πολλά άλλα.
Εδώ θα δώσω μερικά πρόσφατα παραδείγματα απο προσωπικά μου παθήματα αλλά και του αδελφού μου και μιας πολύ καλής μου φίλης, και για καταστήματα και υπηρεσίες πολύ γνωστές στη Θεσσαλονίκη και με πολλά υποψήφια και ανυποψίαστα θύματα!
Κατ'αρχήν θα ξεκινήσω απο γνωστό εστιατόριο στην ανατολική πλευρά της πόλης το οποίο δίνει κουπόνι για συγκεκριμένο μενού το οποίο βλέπει ο υποψήφιος αγοραστής, και όταν πας εκεί με το κουπόνι ξαφνικά όλα μα όλα τα κρέατα έχουν τελειώσει, οι σαλάτες αλοιφές έχουν τελειώσει και σου κάνουν την τιμή και τη χάρη να σου σερβρίρουν συνήθως παγωμένα σουτζουκάκια με ξαναζεσταμένες πατάτες και ότι σαλατικό τους έχει μείνει απο αυτά που σου δίνει το κουπόνι. Βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν ενώ στο διπλανό σου τραπέζι που κάθονται χωρίς κουπόνι βρίσκουν -ως δια μαγείας- όλα τα κρέατα (ακόμα κι αυτά που για μας είχαν τελειώσει...). Όταν ζήτησα το λόγο για αυτή τη συμπεριφορά μου το παιξαν κινέζοι ότι έγινε κάποια παρεξήγηση....ένα περίεργο πράγμα όμως γιατί αυτή η παρεξήγηση επαναλήφθηκε και στο παραδιπλανό μου τραπέζι, και με τον αδελφό μου μια άλλη φορά που είχε πάει....τί να πω....κρίμα γιατί το συγκεκριμένο εστιατόριο είχε πολύ καλή φήμη και για το γύρο του και για τις μερίδες του και για το σέρβις του....κρίμα γιατί τώρα πραγματικά είναι για φτύσιμο......με τέτοια συμπεριφορά ούτε η πρόσφατη ανακαίνιση δεν τους σώζει......
Θα συνεχίσω αναφέροντας κουπόνι για βιολογικό καθαρισμό το οποίο αγόρασε ο αδελφός μου απο μεγάλο βενζινάδικο στην ανατολική πλευρά της πόλης το οποίο έκλεισε απροειδοποίητα...προσπαθούσε ο αδελφός μου να τους πάρει τηλέφωνο για να κλείσει ραντεβού, τελικά πέρασε απο εκεί και το βρήκε κλειστό. Ρωτώντας έναν άνθρωπο εκεί παραδίπλα του είπαν πως είχε 2 εβδομάδες που έκλεισε. Εντάξει, φυσικά επικοινώνησε με την εταιρεία απο όπου αγόρασε το κουπόνι και αφού ψάξανε και αυτοί τον υπεύθυνο για 2 μέρες, μετά του επεστρεψαν τα χρήματά του πίσω!
Και πάμε στο σημερινό γεγονός, αυτή η φίλη μου αγόρασε κουπόνια για εστιατόριο ανατολίτικων γεύσεων στα λαδάδικα! Την Παρασκευή που μας πέρασε πήρε τηλέφωνο να κάνει κράτηση για σήμερα και της είπαν μετά τις15:00. Πήγαμε 15:10 και το μαγαζί θεόκλειστο!!!!!!! Κανένας πουθενά! Καθίσαμε λίγο παρακάτω για καφέ μήπως και κάτι έτυχε και περιμέναμε, παίρναμε τηλέφωνο μπας και...τίποτα! τελικά στις 16:30 καθίσαμε αλλού στα λαδάδικα και μέχρι τις 18:00 που φύγαμε, το μαγαζί δεν είχε ανοίξει! Έχουμε βγάλει και φωτογραφία γιατί εννοείται πως θα ζητήσει τα χρήματά της πίσω απο την εταιρεία. Δεν ξέρω πώς ακριβώς να την βαφτίσω αυτή τη συμπεριφορά, γαιδουρινή, θρασύτατη, αναιδής....γενικά ο συγκεκριμένος εστιάτορας απο αυτά που έχω ακούσει είναι αγενής, αμίλητος λες και σου κάνει χάρη που σου σερβίρει! και είναι και δικό του το μαγαζί!
Και θα αναφέρω και το χειρότερο παράδειγμα όλων......αυτή η φίλη μου αγόρασε προ 3 μηνών κουπόνια μεγάλης αξίας για αυτήν και την αδελφή της σε ινστιτούτο για αποτριχώσεις στο κέντρο της πόλης! Καταρχήν η διεύθυνση που αναγράφουν δεν ισχύει, η εταιρεία έχει μετακομίσει λίγο παραπάνω και ψάχνεσαι...ρωτώντας πας (τυχαίο....δε νομίζω...θα καταλάβετε παρακάτω τί εννοώ). Πηγαίνοντας σε προγραμματισμένο ραντεβού πέφτουν σε μια κοπέλα με εγκαύματα απο την αποτρίχωση η οποία έχει πάει για να τους κάνει μήνυση!!!!! Φυσικά τρελάθηκαν, στην πορεία μαθαίνουν πως η συγκεκριμένη εταιρεία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΤΡΟΙ, ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ. Καλέσαν την αστυνομία, έγινε καταγγελία, υποτίθεται οτι το θέμα έφτασε στον εισαγγελέα, η φίλη μου ζήτησε τα χρήματά της πίσω και η υπεύθυνη δεν της τα έδωσε και μάλιστα της απάντησε θρασύτατα πώς "έτσι κι αλλιώς δεν βγάζω κέρδος, τί χρήματα να σου επιστρέψω".....μα τρέλα πουλάμε; Και ξέρετε ποιό είναι το ακόμα πιο τραγικό σε αυτή την υπόθεση; ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΠΟΝΙΑ! Αλήθεια, ο ιατρικός σύλλογος, τα κανάλια, ο δικηγορικός σύλλογος, μα πού είναι όλοι αυτοί βρε παιδιά;
Τέλος κλείνοντας αυτό το άρθρο, σαν συμβουλή αν θέλετε, ενδεχομένως να υπάρχουν και κάποιες προσφορές οι οποίες όντως να αξίζουν αλλά θέλει πολύ καλό ψάξιμο πριν βιαστείτε να αγοράσετε το οτιδήποτε, ακόμα και για προιόντα τα οποία μπορεί να φαίνονται σούπερ οι τιμές τους, ψάξτε στο ίντερνετ (το χρησιμοποιείται έτσι κι αλλιώς) και θα δείτε πώς δεν είναι πραγματικές προσφορές όλα....
Και μία τελευταία συμβουλή, δείτε στο συνήγορο του καταναλωτή-οδηγίες για ινστιτούτα και στο συνήγορος καταναλωτή-μηνυτήριες αναφορές πριν βιαστείτε....
Αυτά απο εμένα.....τα συμπεράσματα δικά σας!
Ζέτα
Εδώ θα δώσω μερικά πρόσφατα παραδείγματα απο προσωπικά μου παθήματα αλλά και του αδελφού μου και μιας πολύ καλής μου φίλης, και για καταστήματα και υπηρεσίες πολύ γνωστές στη Θεσσαλονίκη και με πολλά υποψήφια και ανυποψίαστα θύματα!
Κατ'αρχήν θα ξεκινήσω απο γνωστό εστιατόριο στην ανατολική πλευρά της πόλης το οποίο δίνει κουπόνι για συγκεκριμένο μενού το οποίο βλέπει ο υποψήφιος αγοραστής, και όταν πας εκεί με το κουπόνι ξαφνικά όλα μα όλα τα κρέατα έχουν τελειώσει, οι σαλάτες αλοιφές έχουν τελειώσει και σου κάνουν την τιμή και τη χάρη να σου σερβρίρουν συνήθως παγωμένα σουτζουκάκια με ξαναζεσταμένες πατάτες και ότι σαλατικό τους έχει μείνει απο αυτά που σου δίνει το κουπόνι. Βέβαια όλα αυτά συμβαίνουν ενώ στο διπλανό σου τραπέζι που κάθονται χωρίς κουπόνι βρίσκουν -ως δια μαγείας- όλα τα κρέατα (ακόμα κι αυτά που για μας είχαν τελειώσει...). Όταν ζήτησα το λόγο για αυτή τη συμπεριφορά μου το παιξαν κινέζοι ότι έγινε κάποια παρεξήγηση....ένα περίεργο πράγμα όμως γιατί αυτή η παρεξήγηση επαναλήφθηκε και στο παραδιπλανό μου τραπέζι, και με τον αδελφό μου μια άλλη φορά που είχε πάει....τί να πω....κρίμα γιατί το συγκεκριμένο εστιατόριο είχε πολύ καλή φήμη και για το γύρο του και για τις μερίδες του και για το σέρβις του....κρίμα γιατί τώρα πραγματικά είναι για φτύσιμο......με τέτοια συμπεριφορά ούτε η πρόσφατη ανακαίνιση δεν τους σώζει......
Θα συνεχίσω αναφέροντας κουπόνι για βιολογικό καθαρισμό το οποίο αγόρασε ο αδελφός μου απο μεγάλο βενζινάδικο στην ανατολική πλευρά της πόλης το οποίο έκλεισε απροειδοποίητα...προσπαθούσε ο αδελφός μου να τους πάρει τηλέφωνο για να κλείσει ραντεβού, τελικά πέρασε απο εκεί και το βρήκε κλειστό. Ρωτώντας έναν άνθρωπο εκεί παραδίπλα του είπαν πως είχε 2 εβδομάδες που έκλεισε. Εντάξει, φυσικά επικοινώνησε με την εταιρεία απο όπου αγόρασε το κουπόνι και αφού ψάξανε και αυτοί τον υπεύθυνο για 2 μέρες, μετά του επεστρεψαν τα χρήματά του πίσω!
Και πάμε στο σημερινό γεγονός, αυτή η φίλη μου αγόρασε κουπόνια για εστιατόριο ανατολίτικων γεύσεων στα λαδάδικα! Την Παρασκευή που μας πέρασε πήρε τηλέφωνο να κάνει κράτηση για σήμερα και της είπαν μετά τις15:00. Πήγαμε 15:10 και το μαγαζί θεόκλειστο!!!!!!! Κανένας πουθενά! Καθίσαμε λίγο παρακάτω για καφέ μήπως και κάτι έτυχε και περιμέναμε, παίρναμε τηλέφωνο μπας και...τίποτα! τελικά στις 16:30 καθίσαμε αλλού στα λαδάδικα και μέχρι τις 18:00 που φύγαμε, το μαγαζί δεν είχε ανοίξει! Έχουμε βγάλει και φωτογραφία γιατί εννοείται πως θα ζητήσει τα χρήματά της πίσω απο την εταιρεία. Δεν ξέρω πώς ακριβώς να την βαφτίσω αυτή τη συμπεριφορά, γαιδουρινή, θρασύτατη, αναιδής....γενικά ο συγκεκριμένος εστιάτορας απο αυτά που έχω ακούσει είναι αγενής, αμίλητος λες και σου κάνει χάρη που σου σερβίρει! και είναι και δικό του το μαγαζί!
Και θα αναφέρω και το χειρότερο παράδειγμα όλων......αυτή η φίλη μου αγόρασε προ 3 μηνών κουπόνια μεγάλης αξίας για αυτήν και την αδελφή της σε ινστιτούτο για αποτριχώσεις στο κέντρο της πόλης! Καταρχήν η διεύθυνση που αναγράφουν δεν ισχύει, η εταιρεία έχει μετακομίσει λίγο παραπάνω και ψάχνεσαι...ρωτώντας πας (τυχαίο....δε νομίζω...θα καταλάβετε παρακάτω τί εννοώ). Πηγαίνοντας σε προγραμματισμένο ραντεβού πέφτουν σε μια κοπέλα με εγκαύματα απο την αποτρίχωση η οποία έχει πάει για να τους κάνει μήνυση!!!!! Φυσικά τρελάθηκαν, στην πορεία μαθαίνουν πως η συγκεκριμένη εταιρεία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΤΡΟΙ, ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ. Καλέσαν την αστυνομία, έγινε καταγγελία, υποτίθεται οτι το θέμα έφτασε στον εισαγγελέα, η φίλη μου ζήτησε τα χρήματά της πίσω και η υπεύθυνη δεν της τα έδωσε και μάλιστα της απάντησε θρασύτατα πώς "έτσι κι αλλιώς δεν βγάζω κέρδος, τί χρήματα να σου επιστρέψω".....μα τρέλα πουλάμε; Και ξέρετε ποιό είναι το ακόμα πιο τραγικό σε αυτή την υπόθεση; ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΠΟΝΙΑ! Αλήθεια, ο ιατρικός σύλλογος, τα κανάλια, ο δικηγορικός σύλλογος, μα πού είναι όλοι αυτοί βρε παιδιά;
Τέλος κλείνοντας αυτό το άρθρο, σαν συμβουλή αν θέλετε, ενδεχομένως να υπάρχουν και κάποιες προσφορές οι οποίες όντως να αξίζουν αλλά θέλει πολύ καλό ψάξιμο πριν βιαστείτε να αγοράσετε το οτιδήποτε, ακόμα και για προιόντα τα οποία μπορεί να φαίνονται σούπερ οι τιμές τους, ψάξτε στο ίντερνετ (το χρησιμοποιείται έτσι κι αλλιώς) και θα δείτε πώς δεν είναι πραγματικές προσφορές όλα....
Και μία τελευταία συμβουλή, δείτε στο συνήγορο του καταναλωτή-οδηγίες για ινστιτούτα και στο συνήγορος καταναλωτή-μηνυτήριες αναφορές πριν βιαστείτε....
Αυτά απο εμένα.....τα συμπεράσματα δικά σας!
Ζέτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!