Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Αναδρομίκά θανόντος συνταξιούχου δημοσίου τομέα

Και το λοιπόν, αφού άκρη δεν έβγαλα με τα χιλιάδες άρθρα επι άρθρων για τα αναδρομικά θανόντων, πήρα τα ποδαράκια μου και κατέφυγα σε ένα υποκατάστημα ΕΦΚΑ να ρωτήσω τί αίτηση κάνω. Και εκεί πληροφορήθηκα το εξής ωραίο, δεν γίνεται καμία χειρόγραφη αίτηση για θανόντες. Στέλνεις γραπτό αίτημα μαζί με κάποια δικαιολογητικά (τα μαντεύεις βασικά) στο ΓΛΚ (γενικό λογιστήριο του κράτους) Γραπτώς και με συστημένη επιστολή για να 'χεις αποδεικτικό στα χέρια σου. Εάν γίνει αποδεκτό το αίτημα και μου απαντήσουν...… Αυτή ήταν η εξήγηση της υπαλλήλου. Ας αρχίσουμε την αποκωδικοποίηση τώρα. Μετά από συλλογή ιντερνετικών πληροφοριών και προσωπικής εμπειρίας σε δημόσιες αθάνατες υπηρεσίες, έχω να πω τα εξής: Θα φτιάξω το γραπτό αίτημα στον υπολογιστή και θα το εκτυπώσω. Για παρεούλα θα το συνοδεύσουν τα εξής δικαιολογητικά :

  1.  γραπτό αίτημα (τα παμε μην τα ξαναλέμε)
  2.  πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών θανόντος (πρόσφατο ε)
  3. ληξιαρχική πράξη θανάτου ( ποτέ δεν ξες….στην Ελλάδα ζούμε)
  4. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΘΗΚΗ εάν δεν υπήρξε :πιστοποιητικό μη δημοσίευσης διαθήκης - εάν υπήρξε Αντίγραφο αποσπάσματος διαθήκης (επικυρωμένο)  και Πιστοποιητικό αποδοχής ή αποποίησης κληρονομιάς (πρόσφατο)
  5. αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (δικό μου εννοείται)
  6. ΑΦΜ & ΑΜΚΑ μου
  7. ΙΒΑΝ λογαριασμού μου που θα πιστωθεί το ποσό
Τώρα το πού ακριβώς θα τα στείλω....για να δούμε....ενστικτωδώς απαντώντας θα πω
ΓΛΚ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 29
ΑΘΗΝΑ

όμως για παν ενδεχόμενο εγώ θα επικοινωνήσω πρώτα τηλεφωνικώς αύριο μαζί τους και μετά θα το στείλω. Οπότε θα ενημερώσω και εσάς με τα ακριβή στοιχεία.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΛΚ.



Θεσσαλονίκη, 21/5/2019

Σχετικά με την επιστροφή αναδρομικών συντάξεων της/του θανούσης/θανόντος μητρός/πατρός μου, ……………………………………..



Παρακαλώ όπως:

Να αποτυπώσετε το νέο πραγματικό άθροισμα συντάξεων που έλαβε η/ο μητέρα/πατέρας μου μετά τις περικοπές σε επικουρική (ή και) μέρισμα, και να επανυπολογίσετε – αναπροσαρμόσετε το ποσό της μείωσης στην κύρια σύνταξή της/του, με τον νόμο 4093/2012, λαμβάνοντας υπόψη το πραγματικό άθροισμα από τις συντάξεις που λάμβανε μετά την 1/6/2016.

Να μου χορηγήσετε αναλυτική κατάσταση των ποσών κύριας σύνταξης, επικουρικής και μερίσματος που λαμβάνεται ως βάση υπολογισμού για την επιβολή της μείωσης του ν. 4093/2012.

Να μου επιστραφούν όλες οι διαφορές από τυχόν αυξημένες κρατήσεις που επιβάλλατε στην κύρια σύνταξή της/του εφόσον η κράτηση του ν. 4093/2012 αποδειχθεί μικρότερη με βάση το πραγματικό άθροισμα συντάξεων που λάμβανε από 1/6/2016 έως (ημερομηνία θανάτου),



Με την επιφύλαξη για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματός μου ενώπιον των αρμοδίων δικαστικών αρχών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!