Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ξεκινάμε...

Αυτό το blog δημιουργήθηκε απο την αγανάκτηση που μου προξένησε υπάλληλος στην πρόνοια Θεσσαλονίκης η οποία πολύ απλά αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει τηλεφωνικώς όταν της ζήτησα να μου πει τί χάρτια έπρεπε να συλλέξω για την αίτηση έκδοσης βιβλιαρίου απο την πρόνοια! Η απόλυτα αυταρχική και διόλου ευγενική και εξυπηρετική απάντησή της ήταν οτι έπρεπε να πάω απο εκεί για να παραλάβω το χαρτί όπου αναγράφονται τα δικαιολογητικά! Και όταν πήγα και ρώτησα κάποιον εκεί στην υποδοχή γιατί δεν κάνουν μια τόσο απλή ανάρτηση στο διαδίκτυο με αυτά τα χαρτιά, η απαξιωτικη απάντηση ήταν "έλα ντε, πες το στους υπευθύνους, τί το λες σε μας?"
Όλοι αποποιούμαστε των ευθυνών μας....η παν-εύκολη λύση!
Γι'αυτό τον λόγο και για όλους εμάς κι εσάς και άλλους τόσους, εδώ θα καταθέτω ότι χαρτιά και δικαιολογητικά γνωρίζω για διάφορες δουλειές και αιτήσεις του δημοσίου τομέα.
Φυσικά φίλοι μου θα χρειαστώ και την δική σας βοήθεια, λόγω του ότι ειδικά αυτή τη στιγμή είναι τόσο μα τόσο ρευστά όλα γύρω μας, αν κάπου διαπιστώσετε αλλαγή σε κάποια αίτηση ή δικαιολογητικό, σας παρακαλώ σχολιάστε το ή στείλτε το μου σε μέιλ να το αλλάξω κι εγώ.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Θα ξεκινήσω αναρτόντας τα δικαιολογητικά που χρειάζοντα για έκδοση βιβλιαρίου απο την πρόνοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να αφήσετε το σχόλιό σας έτσι ώστε να διορθώσουμε κάτι που έχετε αντιληφθεί πως έχει αλλάξει!